Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Κύριε...ίσως είσαι μόνο η ηχώ της κραυγής μου



Δες Κύριε
εκεί που κατοικούσε το όνομά σου
μένουνε τώρα οι άπληστοι
που δεν έχουν πλέον πείνα
ούτε δικά τους βήματα
διότι τρέχουν πίσω από πράγματα
που μόνο αυτοί μπορούν να αποκτήσουν
η ματαιοδοξία τους κατατρώει τη γη μαδώντας την
και παραγνωρίζει τη φωνή σου

Κύριε
μείνε κοντά μου και όταν τρέφομαι με τέφρα και αλάτι
σιώπησε και άκουγε στο κάθε όνομα
που σου δίνω
διότι θέλω να σε ξεχωρίσω από τους ψεύτικους θεούς
δος μου υπομονή να αντέχω τους ματαιόφρονες
με τα κενά τους λόγια
και τους προσηλυτισμένους
που προσπαθούν να επιβεβαιώσουν το αντίθετό τους
και δώσε να είναι η προσμονή
γεμάτη ανταρσία

Κύριε όταν αφιχθείς
θα είμαστε φως
άρτος και ύδωρ
το τραπέζι είναι στρωμένο η θύρα ανοιχτή
έλα και κάθισε μαζί μας
βοήθησε να μη νομίζω
ότι μόνο από μακριά είσαι πιστός
και μίλησέ μου
με την αβίαστη γλώσσα των ζώων
που από απόσταση μας παραμονεύουν
με την αλάθητη πείνα τους

Κύριε
δόξασέ με
γιατί πολύ υπέφερα
χωρίς ένα σημάδι σου
ίσως είσαι μόνο η ηχώ της κραυγής μου
τότε λοιπόν βοήθησέ με
να κάνω τον θρήνο μου τραγούδι
θαλπωρή για τους ξένους που έρχονται


text: Said – Psalmen, στα ελληνικά «Ψαλμοί», μετάφραση Νάντη Σιδέρη – Speck, εκδόσεις Σφεντάμι 2011. 
music – Witch Hats – Ma Lord, Cellulite Soul CD, In-Fidelity Records 2008.