Τρίτη 15 Μαΐου 2012

The Lonesome Savages - All Outta Love

Kind Turkey Records
2012


Λοιπόν αν δεν ήμουνα τόσο σκληρός ώστε να μπορώ να χορέψω, θα παράβλεπα το ανύπαρκτο τσουλούφι μου και το μπλουζάκι των Cramps που δεν έχω πια, θα βάφτιζα τα λιωμένα μου αντιντας σε κρίπερς, θα πρόσθετα πολλά σκρατς σ’ αυτά τα mp3 να ακούγονται ακριβώς –μιας και η ηχογράφηση τις πλησιάζει- σαν τις συλλογές της Born Bad που ακόμη τα βινύλια μυρίζουν μπύρα, θα έριχνα μια ματιά στο τέλος της αμερικάνικης εκδοχής του Χωρίς Ανάσα, τουτέστιν Breathless για να ξεσηκώσω φιγούρες από τον Richard Gere, θα άνοιγα τα μάτια μου σαν αγουροξυπνημένο ζόμπι, και θα έριχνα τις γυροβολιές μου ιδρώνοντας σαν καμπόης με τα τέσσερα κομμάτια αυτού του EP, κι ας είμαι σίγουρος ότι τα έχω ξανακούσει χιλιάδες φορές πριν από άλλους καλύτερους και χειρότερους, όπως φυσικά και οι Lonesome Savages, για αυτό και φροντίζουν να διασκεδάσουν την τυμβωρυχία με την ψυχή τους.
Μετά σίγουρα θα συνέχιζα το πάρτι του μοναχικού ψυχοπαθή με τους Stingrays, όπως κάνω και τώρα, αλλά λόγο σκληράδας κουνάω απλά πόδι και κεφάλι πάνω κάτω. Ούγκ!