Με τον Kid Congo Powers (φωνή, κιθάρα) την Patricia Morrison
(μπάσο) και τον ντράμερ με το όνομα…Desperate να σχηματίζουν τους Fur Bible αμέσως
μετά την αποχώρησή τους από τους Gun Club, τον Murray Mitchell στην κιθάρα να έχει πίσω του τις ηχογραφήσεις με τη Lydia Lunch
για το The Agony is Ecstasy και το Wildweed
του Jeffrey Lee Pierce, δεν είναι και πολύ δύσκολο να μαντέψει κανείς τι μουσική
έπαιζε αυτή η εξαιρετικά βραχύβια μπάντα.
Αν συνυπολογίσει κανείς την παραγωγή του Foetus κάτω από το όνομα
Clint Ruin, το μέλλον που περίμενε την Morrison στους Sisters of Mercy, τον Desperate
στη σκηνή με τον Nikki Sudden και τον Rowland S.Howard και τον Kid Congo με τους
Bad Seeds και όλους τους υπόλοιπους, ε τότε αυτό δεν είναι αίνιγμα αλλά καταντάει
κλοπή σε παντέρημο παρεκκλήσι.
Αυτό όμως που τελικά φαίνεται να έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο
στον ήχο των Fur Bible όπως μπορεί ο καθείς να καταλάβει από τον τίτλο ακόμη, και τις πρώτες νότες
του Plunder the Tombs που ακολουθούν, ήταν το παρελθόν του Kid Congo στους
Cramps.
Από τα 1985 και το επτάϊντσο Plunder the Tombs που είχε στη
δεύτερη πλευρά του το Fumble Fist,
και το ακολούθησε μέσα στην ίδια χρονιά ένα δωδεκάϊντσο με τα δύο αυτά τραγούδια
συν το Headbolt (και τα
δύο στην ιστορική γαλλική New Rose)
που έκλεισε σύντομα και άδοξα την ιστορία τους, για όλους τους λάτρεις των –ειδικά
πρώιμων- Cramps, το ομότιτλο
κομμάτι…