Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

made it ma, top of the world!

Δεν θα έβγαινα κι απ’ τον δρόμο μου για να τ’ αποφύγω, αν αποφεύγονται, όχι, δεν θα έβγαινα κι απ’ τον δρόμο μου, είναι απλό, αν ήμουν βέβαια και ποτέ σε κάποιον δρόμο, κι όχι απλώς στον δρόμο. Κι έτσι μάτωσα και ο δρόμος μ’ έφερε σε λόχμες, μέσα σε βάλτους, σε νερά, ακόμα και στη θάλασσα, απ’ ορισμένα τερτίπια, και από την πορεία μου παρεξέκλινα, και πίσω οδηγήθηκα, για να μην πνιγώ.
Και τελικά μου φαίνεται πως αν δεν με πιάσουν έτσι θα πεθάνω, δηλαδή από πνιγμό, η σε φωτιά, ναι, έτσι μου φαίνεται πως θα το κάνω τελικά, σαν μανιακός θα πάω ίσα μέσα στη φωτιά σαν τη λαμπάδα θα καώ. 

image: Ο James Cagney σαν Cody Jarrett, από την ταινία White Heat, 1949.
text: Samuel Beckett, Πρόζες 1945-1980, μετάφραση Εριφύλη Μαρωνίτη, εκδόσεις Πατάκη 1998. 
music: The Last Drive - This Fire Inside, Underworld Shakedown LP, Hitch-Hyke Records 1986.