Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Trailer Trash with Hank Manchini – ST EP


Drug Me records
2012 

Το EP αυτών εδώ των Τσέχων, των Trailer Trash (με την βοήθεια του συμπολίτη τους Hank Manchini από τους Kill The Dandies! αλλά και τους Rany Tela παλιότερα), είναι το πρώτο καινούργιο πράγμα που άκουσα μετά την αλλαγή του χρόνου και έχω να πω ότι αν είχα προλάβει να το ακούσω πέρυσι θα κατέφευγα σε αλχημείες να το χωρέσω στην εικοσιδιάδα της λίστας μου… 
Τέσσερα τραγούδια, τρία στην ουσία μιας που το οργανικό outro είναι τόσο μικρό που σ’ αφήνει με την γλύκα έτσι όπως κλείνει τον δίσκο, τρία τραγούδια λοιπόν, με το πρώτο, το Deep in the Sea να είναι ότι πιο δυνατό έχω ακούσει τελευταία από το είδος όπου στην περιγραφή του μπορείς να κολλήσεις τους πολύφορεμένους τελευταία Birthday Party... ακούγεται τόσο σαν αγριεμένο αυστραλέζικο θηρίο, όσο δεν καταφέρνουν πια ούτε οι ίδιοι οι Αυστραλοί ν’ ακουστούν.
Όσο για τα υπόλοιπα δύο, τσαλαβουτούν επάξια στα ίδια λαχταριστά βρώμικα νερά, ίσως και πιο βρώμικα, μιας που στο Im Sick (μι του μπρο) αρχίζει να κατεβαίνει απ’ το ποτάμι και η λάσπη του αστικού βάλτου όπως τον τραγούδησαν οι Chrome Cranks.
Εγώ έχω βουτήξει και παίρνω το λασπόλουτρό μου παιδιά, και όσο τους ξανακούω, κυλιέμαι από ευχαρίστηση σαν γουρούνι στις σβουνιές…το ίδιο θα συμβούλευα και εσάς…