Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Sailors & Swine - Bushfire


Έψαχνα ένα κατάλληλο τραγούδι να με συνοδέψει καθώς θα πνίγω την προσωρινή θλίψη μου στο ποτό, και λέω προσωρινή γιατί από αύριο δεν έχω σκοπό να ξανασχοληθώ με τετριμμένα και ξεπερασμένα πια προβλήματα όπως αυτά της καθημερινότητας της πόλης μου. Όπως δείχνουν σαφώς οι εκλογικές προτιμήσεις των συμπολιτών μου (αλλά και των συμπατριωτών μου γενικότερα) αυτά –τα προβλήματα δηλαδή- υπάρχουν μόνο στην φαντασία κάποιον μίζερων και μειονεκτικών μυαλών σαν και του δικού μου, που μάλλον κάποιο λάθος έχουν κάνει και δεν μπορούν να απολαύσουν αμέριμνοι τον φραπέ και το παγωμένο φρέντο τους, ούτε την κοσμογονία που συντελείται στην πόλη τα τελευταία χρόνια με τα μεγάλα έργα της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας και της παγιοποίησης του γκει παρέϊντ. Από αύριο λοιπόν σας υπόσχομαι να είμαι χαρούμενος σαν χαπακωμένη μαϊμού στο κλουβί, πεταχτούλης σαν ψάρι στο τηγάνι, μα και ενημερωμένος σωστά πια…τέρμα οι μαλακίες…μέχρι και τηλεόραση θα πάω να ξαναγοράσω…

Απόψε όμως…σκαλίζω τους φακέλους στον υπολογιστή μου, και καταλήγω σε κάτι ωραία και ξηγημένα ναυτάκια που ρόζιασαν τα δάχτυλά τους σε χορδές αντί για σχοινιά εκεί κάτω στους αντίποδες…αλλά δεν διαλέγω κάτι μέσα από το μεθυσμένο σαν πρώτη νύχτα στο λιμάνι έπειτα από υπερωκεάνιο ταξίδι, και αξέχαστο σαν τυφώνα All hail the drunken hair, το μοναδικό άλμπουμ της βραχύβιας πλεύσης τους…
Πάω παρακάτω, στο ένα από τα δύο επτάϊντσα που έβγαλαν, το Desert Mind/Bushfire του 2010, πηδάω την πρώτη πλευρά, γεμίζω το ποτήρι και στέκομαι στο Bushfire…κατεβάζω από το ψηφιακό μου ράφι και ανοίγω τον κιτρινισμένο τόμο της Wikipedia…διαβάζω:
A bushfire is a wildfire that happens in the Australian bush. Bush is the word for scrub, woodland or grassland of Australia and New Zealand. In south east and south west of Australia, bushfires are most common in the summer and early autumn… 
Δεν προλαβαίνω περισσότερα, η φωτιά γρήγορα πετάει ως το ποτήρι, το αλκοόλ αρπάζει αμέσως, φλόγες γλύφουν τα δάχτυλά μου…Η θλίψη αγκομαχά, τινάζει τα πέταλα, αφήνει την τελευταία πνοή της όπου να ‘ναι, το Bushfire τέλειωσε και ξαναπαίζει, αυτή η φωνή έρχεται από άλλη εποχή, οι Sailors & Swine διαβάζω ότι είναι και πάλι μαζί, εσείς να έχετε το νου σας, κι εγώ…Im bushfire, Im summers first born son.