Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

untitled (aimofilos says)



[άτιτλο] 

σου έγραψα

"the night of the storm I slept in her bed"
Τζέημς Τζόϋς, Οδυσσέας, σελ 842
 

μου έγραψες

"βράζουμε το κοκκινογούλι για ενενήντα λεπτά"
Βέφα Αλεξιάδου, Οι συνταγές μου, σελ 201

δηλαδή

τα μιλήσαμέ
τα σύμφωνήσαμέ



LOCUS DELICTI: MELQUIADES

στο καφέ που βρεθήκαμε χθές
τώρα μαζεύτηκαν πολλοί περαστικοί
σταμάτησα κι εγώ με τους ρεπόρτερς
ν' ακούσω για ένα έγκλημα απεχθές

POLICE LINE - DO NOT CROSS

ένα όργανο με άσπρη κιμωλία
σκιτσάρει ένα περίγραμμα οικείο
κι ενας νεαρός υπαστυνόμος
δέκατη τρίτη επιλογή
την είχε βάλει τη σχολή
στο μηχανογραφικό του

-Περάστε πίσω κύριε
δεν υπάρχει τίποτε να δείτε

-Kάνε στην άκρη ρε καριόλη
που θα μου πεις εμένα αν υπάρχει


εγώ 
είμαι το πτώμα


text: Αιμόφιλος Τ. Ινφλουέντζας - 2 από τα "Εικοσιτέσσερα σονέτα για την πολιτική διαχείριση της ερωτικής απελπισίας", με σχέδια της Σεράτια Μαρκέσενς, εκδόσεις kalokairisapilas, 2006.
music – The Dead Brothers – Just a hole, Wunderkammer LP, Voodoo Rhythm records 2006.