Η κασετοσυλλογή Noise Fest που περιέχει κομμάτια από τις
εμφανίσεις διαφόρων μουσικών της Νεουορκέζικης σκηνής στα πλαίσια του ομώνυμου
φεστιβάλ που λάμβανε χώρα στο White Columns του Soho, διοργανωμένο απ’ τον
Thurston Moore το καλοκαίρι του 1981, είναι περισσότερο γνωστή για την πρώτη
ζωντανή εμφάνιση αλλά και ηχογράφηση των Sonic Youth, σε ένα κομμάτι με τον
τίτλο…Untitled.
Μέσα εκεί όμως έχουμε και μια δεύτερη πρωτιά, μιας που περιέχει την πρώτη επίσης εμφάνιση μαζί και ηχογράφηση της μπάντας που είχαν σχηματίσει οι Phillipe Von Hagen (αγνώστων λοιπών στοιχείων, τουλάχιστον σε μένα), Ken Sitz (δημιουργός του logo των Dead Boys στο εξώφυλλο του θρυλικού Young Loud And Snotty), Claus Castenskiould (μετέπειτα Castenskiold, ζωγράφος και υπεύθυνος για μερικά από τα αγαπημένα μου εξώφυλλα όπως το The Wonderful And Frightening World Of The Fall, και το Mother Juno των Gun Club που αυθαίρετα δανείστηκε και αυτό το blog σαν εικόνα του), και τέλος κάποιος Phil Schofield, που πριν δύο χρόνια είχε φτάσει από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με σκοπό να διασχίσει όλη την Αμερική και να φτάσει στη Δυτική ακτή, αλλά ξόδεψε τα τελευταία του λεφτά αγοράζοντας μια Fender Mustang και έμεινε εκεί να παίζει με την κιθάρα του…punk.
Το όνομα της μπάντας ήταν Khmer Rouge, ο σκοπός της να μιξάρει την ποίηση των Καταστασιακών με τις πειραματικές και θορυβώδεις κιθάρες αυτού που ονομάστηκε No Wave, πράγμα που προσπάθησε και σε ένα ποσοστό κατάφερε μέχρι το 1986, όπου και διέλυσε μέσα σ’ ένα μεγάλο σύννεφο άσπρης σκόνης, για να πάρει ο καθένας τον δρόμο του.
Μέχρι τότε πρόλαβαν και κυκλοφόρησαν ένα single και ένα EP, και έπρεπε να περάσουν είκοσι παρά ένα χρόνια για να μαζευτεί αυτό το υλικό μαζί με ακυκλοφόρητα κομμάτια και αρκετές ζωντανές ηχογραφήσεις κυρίως από το CBGB’s, και να κυκλοφορήσει σε ένα διπλό CD με τον τίτλο New York - London 1981 – 86.
Η σύνθεση αμέσως μετά την συμμετοχή τους στο Noise Fest είχε αλλάξει κατά τα 2/4 μιας και μετά την αποχώρηση των Hagen και Sitz, προστέθηκαν στο γκρουπ ο Barry “Scratchy” Myers (DJ των Clash στις Αμερικάνικες περιοδείες τους μεταξύ άλλων) στο μπάσο, και η Marcia Schofield (τότε γυναίκα του Phil) στα πλήκτρα, ο Castenskiold εξακολουθούσε να κάθεται πίσω από τα ντραμς και φυσικά ο Schofield στην κιθάρα και την φωνή. Αυτοί είναι υπεύθυνοι μαζί με κάποιους ακόμη περιστασιακούς ντράμερς για το σύνολο των ηχογραφήσεων που περιλαμβάνονται στο New York – London.
Για να πάμε όμως πίσω από εκεί που ξεκινήσαμε, δηλαδή στην συλλογή Noise Fest όπου μεταξύ όλων των άλλων υπάρχει και το Mountain of Skulls (που άγνωστο γιατί, δεν συμπεριλαμβάνεται στο New York-London), και παρά την ζωντανή θαμπή και μουντή ηχογράφηση, το αυτί καταλαβαίνει αμέσως ότι έχει να κάνει με ένα πρώτης τάξης και αξίας χαμένο μετά-punk διαμαντάκι, με τον κλασικό της εποχής έντονο και αγχωτικό ρυθμό στο μπάσο και τα τύμπανα, πολύ καλή δουλειά στις κιθάρες που δυστυχώς θάβονται από την φτωχή είπαμε ηχογράφηση, και όσο για την φωνή…Αυτή μαζί με την πρωτιά της παρθενικής ηχογράφησης των Khmer Rouge που έτσι και αλλιώς δεν λέει και πολλά στους περισσότερους, διεκδικεί ακόμη μια, αυτή της πρώτης εμφάνισης μπροστά στο μικρόφωνο μιας φωνής που μερικά χρόνια αργότερα θα μαθαίναμε και θα αγαπούσαμε με…λιγάκι αλλαγμένο το πατρικό της όνομα, δηλαδή σαν Phil Shoenfelt.
Λίγους μήνες νωρίτερα μέσα στο 1981, πριν βγει η συλλογή, είχε κάνει και την πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση γενικά, συμμετέχοντας παίζοντας μπάσο στο επτάϊντσο των Disturbed Furniture, Information με b-side το Allors Allez.
Μέσα εκεί όμως έχουμε και μια δεύτερη πρωτιά, μιας που περιέχει την πρώτη επίσης εμφάνιση μαζί και ηχογράφηση της μπάντας που είχαν σχηματίσει οι Phillipe Von Hagen (αγνώστων λοιπών στοιχείων, τουλάχιστον σε μένα), Ken Sitz (δημιουργός του logo των Dead Boys στο εξώφυλλο του θρυλικού Young Loud And Snotty), Claus Castenskiould (μετέπειτα Castenskiold, ζωγράφος και υπεύθυνος για μερικά από τα αγαπημένα μου εξώφυλλα όπως το The Wonderful And Frightening World Of The Fall, και το Mother Juno των Gun Club που αυθαίρετα δανείστηκε και αυτό το blog σαν εικόνα του), και τέλος κάποιος Phil Schofield, που πριν δύο χρόνια είχε φτάσει από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με σκοπό να διασχίσει όλη την Αμερική και να φτάσει στη Δυτική ακτή, αλλά ξόδεψε τα τελευταία του λεφτά αγοράζοντας μια Fender Mustang και έμεινε εκεί να παίζει με την κιθάρα του…punk.
Το όνομα της μπάντας ήταν Khmer Rouge, ο σκοπός της να μιξάρει την ποίηση των Καταστασιακών με τις πειραματικές και θορυβώδεις κιθάρες αυτού που ονομάστηκε No Wave, πράγμα που προσπάθησε και σε ένα ποσοστό κατάφερε μέχρι το 1986, όπου και διέλυσε μέσα σ’ ένα μεγάλο σύννεφο άσπρης σκόνης, για να πάρει ο καθένας τον δρόμο του.
Μέχρι τότε πρόλαβαν και κυκλοφόρησαν ένα single και ένα EP, και έπρεπε να περάσουν είκοσι παρά ένα χρόνια για να μαζευτεί αυτό το υλικό μαζί με ακυκλοφόρητα κομμάτια και αρκετές ζωντανές ηχογραφήσεις κυρίως από το CBGB’s, και να κυκλοφορήσει σε ένα διπλό CD με τον τίτλο New York - London 1981 – 86.
Η σύνθεση αμέσως μετά την συμμετοχή τους στο Noise Fest είχε αλλάξει κατά τα 2/4 μιας και μετά την αποχώρηση των Hagen και Sitz, προστέθηκαν στο γκρουπ ο Barry “Scratchy” Myers (DJ των Clash στις Αμερικάνικες περιοδείες τους μεταξύ άλλων) στο μπάσο, και η Marcia Schofield (τότε γυναίκα του Phil) στα πλήκτρα, ο Castenskiold εξακολουθούσε να κάθεται πίσω από τα ντραμς και φυσικά ο Schofield στην κιθάρα και την φωνή. Αυτοί είναι υπεύθυνοι μαζί με κάποιους ακόμη περιστασιακούς ντράμερς για το σύνολο των ηχογραφήσεων που περιλαμβάνονται στο New York – London.
Για να πάμε όμως πίσω από εκεί που ξεκινήσαμε, δηλαδή στην συλλογή Noise Fest όπου μεταξύ όλων των άλλων υπάρχει και το Mountain of Skulls (που άγνωστο γιατί, δεν συμπεριλαμβάνεται στο New York-London), και παρά την ζωντανή θαμπή και μουντή ηχογράφηση, το αυτί καταλαβαίνει αμέσως ότι έχει να κάνει με ένα πρώτης τάξης και αξίας χαμένο μετά-punk διαμαντάκι, με τον κλασικό της εποχής έντονο και αγχωτικό ρυθμό στο μπάσο και τα τύμπανα, πολύ καλή δουλειά στις κιθάρες που δυστυχώς θάβονται από την φτωχή είπαμε ηχογράφηση, και όσο για την φωνή…Αυτή μαζί με την πρωτιά της παρθενικής ηχογράφησης των Khmer Rouge που έτσι και αλλιώς δεν λέει και πολλά στους περισσότερους, διεκδικεί ακόμη μια, αυτή της πρώτης εμφάνισης μπροστά στο μικρόφωνο μιας φωνής που μερικά χρόνια αργότερα θα μαθαίναμε και θα αγαπούσαμε με…λιγάκι αλλαγμένο το πατρικό της όνομα, δηλαδή σαν Phil Shoenfelt.
Λίγους μήνες νωρίτερα μέσα στο 1981, πριν βγει η συλλογή, είχε κάνει και την πρώτη του δισκογραφική εμφάνιση γενικά, συμμετέχοντας παίζοντας μπάσο στο επτάϊντσο των Disturbed Furniture, Information με b-side το Allors Allez.