Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

The Devastations - Take You Home


Τραγούδια σαν και αυτό είναι η ελπίδα μας…όσων δηλαδή εξακολουθούν να την βρίσκουν με το rock and roll. Και εξηγούμαι: Το Coal όπου και εμπεριέχεται βγήκε μόλις το 2006, οπότε οι αριθμοί λένε ότι 5 χρόνια πριν εξακολουθούσαν να γράφονται ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ! Όπως ας πούμε ο Ray Davies και οι Kinks είχαν γράψει το Im Νot Like Everybody Else σαράντα χρόνια πριν. Ή οι Saints το This Perfect Day πριν 30. Οι Dubrovniks το Like Fire πριν 20. Βάλτε και σεις τα δικά σας, χωράει πολύ πράμα το καλάθι…
Γιατί να μην μπορεί έτσι ανύποπτα να μας έρθει κατακούτελα ένα και φέτος? Άντε ας είναι και του χρόνου, δεν θα τα χαλάσουμε…
Με αντιγράφω από ένα αφιέρωμα που είχαμε κάνει για τα τραγούδια της δεκαετίας 2000-2009 με τον Μπαντίνι στο tranzistor:

Εντάξει ο πρώτος τους ήταν δισκάρα, τούτος εδώ τα ίδια, ο επόμενος με κάνει και βαριέμαι μερικές φορές, αλλά αυτό το καψουροτράγουδο σπάει ότι βρει μπροστά του.
Όταν φτάνει και το πολυπόθητο σόλο-ξέσπασμα στο τέλος μπορείς εσπευσμένα να τελειώσεις την νύχτα σου εκεί ήσυχος και γαλήνιος μετά αυτή την δόση πεμπτουσίας του rock n roll που πείρες…Αν πάλι δεν σου ‘φτασε ούτε κι αυτό μπορείς πάντα να βάλεις στο καπάκι το Really want you right now των Lyres για να σ' αποτελειώσει.

Κύριε πρόεδρε, κυρ εισαγγελέα, αξιότιμοι κύριοι ένορκοι, δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο, παρά μόνο ότι απόψε μέχρι αυτή την στιγμή θα πρέπει να χει’ παίξει πάνω από 15 φορές στη σειρά χωρίς να μειωθεί στο ελάχιστο η τέρψη ψυχής και σώματος. Αλλά θα μου πείτε, εδώ δεν μειώθηκε μετά τα χιλιάδες ακούσματα (κόψε κάτι απ’ το ψάρι, θα τα σκοτώσω όλα τα παιδάκια) όλα αυτά τα χρόνια.  
Δεν θέλω λοιπόν να μου δέσετε τα μάτια, βάλτε μου το κεφάλι στη γκιλοτίνα, μετά πετάξετε το κουφάρι μου στα σκυλιά, στον υπόνομο, δε με νοιάζει...μόνο αφήστε το Take You Home να παίζει διαπασών. Μου αρκεί που αυτή κατάλαβε (I'm sorry for the things I have not done to you tonight) έτσι κι αλλιώς εσάς στ’ αρχίδια μου σας έχω γραμμένους, και δε ξέρω πως θα το κάνω, μα στο τέλος θα φτύσω και στους τάφους σας!

Υ.Γ. Στην φωτογραφία (την όχι και τόσο άσχετη όσο μπορεί να φαίνεται με την πρώτη ματιά) η αξέχαστη Theodosia Burr Goodman, αλλιώς The Vamp, ή αλλιώς Theda Bara.